
Om medlemskap
För att ansöka om medlemskap
Ansökan till Börssällskapet sker digitalt och med rekommendation av en befintlig medlem i sällskapet. När du fyllt i dina kontaktuppgifter i ansökningsformuläret anger du också vilken medlem som är din rekommendator genom att fylla i hens mobilnummer i ansökan.
Rekommenderande medlem får ett mail för att göra sin rekommendation varefter ansökan skickas till Börssällskapets styrelse för hantering.
Det sista steget före ett färdigt medlemskap är att fylla i fakturauppgifter.
När allt är klart får den nya medlemmen ett bekräftelsemail till den epost hen har angivit och kan sedan logga in på hemsidan.
Medlemskap (600kr/år) faktureras efter slutförd ansökan och gäller per kalenderår.
Medlemskapet är personligt och kan inte överlåtas.
Möten, fakturor och löpande information
Mötesinbjudningar skickas ut ca 1 månad före mötesdatum. Anmälan sker via inloggning på hemsidan och deltagande faktureras i efterhand. Prisinformation finns i inbjudan.
Mötesanmälan är bindande efter sista svarsdatum.
Uppdatering av uppgifter i Börssällskapets medlemsregister
Medlemmen uppdaterar själv sina kontaktuppgifter med undantag för fakturaadress. Vid en förändring som gäller fakturautskick görs ändringen via epost till info@borssallskapet.se
För att avsluta medlemskap
Uppsägning av medlemskap sker via epost till info@borssallskapet.se